ID: 3448
Advertentie ID: #3448 is toegevoegd aan uw verlanglijst.
Klantenservice Medewerker T-Mobile Thuis
Geen aanbiedingen geplaatst
Omschrijving
Bedrijfsomschrijving
T-Mobile, een van de meest toonaangevende organisaties in mobiele communicatie. Met haar innovatieve en technologische ontwikkelingen maakt zij de toekomst leuker, veiliger en makkelijker voor iedereen. Het bedrijf biedt een omgeving jezelf te ontwikkelen en biedt jou de mogelijkheden te werken waar en wanneer je wilt. Hiermee wordt bedoeld dat jij kunt thuiswerken en zelf jouw rooster kunt inplannen. Het hoofdkantoor van T-Mobile is gevestigd in Den Haag en vanuit die plek zal jij als Klantenservice Medewerker aan de slag gaan.
Functieomschrijving
Televisie, internet, je mobiel.. Je kunt je eigenlijk niet meer inbeelden hoe het is zonder deze primaire levensbehoeftes. Hoe zou jij het vinden om te werken op een plek waar deze technologische toepassingen en innovaties ontstaan?
Eenmaal aangekomen op Den Haag Hollands Spoor wandel jij richting het grote hoofdkantoor van T-Mobile. In de, naar warme broodjes ruikende kantine, scoor jij een lekker ontbijtje en ga je met de lift naar jouw afdeling. T-Mobile Thuis, Speciaal ingericht voor Klantenservice Medewerkers die als aanspreekpunt fungeren voor alle thuisgebruikers. Telefonisch sta jij je de eerste klant te woord. Een vader met een behoorlijk pissige dochter naast zich; het internet doet het niet. Stap voor stap neem jij hen mee door de mogelijke problemen en oplossingen en maak jij vader en dochter weer tevreden met goed werkend internet. Bij de afsluiting van het gesprek merk je op dat zijn dochter vaak over haar bundel heen zit. Jij geeft een goed advies met betrekking tot verhoging van de bundel waardoor dus de maandelijkse kosten gereduceerd worden. Paps is zeer tevreden, dochter kan verder met Gilmore Girls en jij hebt een upsell gescoord. Je volgende telefoontje is van een dame op leeftijd die geen enkel benul heeft hoe ze haar modem moet installeren. Jouw kennis maar ook geduld wordt even op de proef gesteld. Toch weet jij deze dame stap voor stap uit te leggen wat zij moet doen. Na het gesprek merk jij op dat mevrouw bijna jarig is en besluit je haar een persoonlijk kaartje te sturen.
Functie-eisen
T-Mobile zoekt in haar Klantenservice Medewerkers T-Mobile Thuis enthousiaste en zeer servicegerichte collegas. Daarnaast:
Arbeidsvoorwaarden
T-Mobile is een innovatieve organisatie, die elke dag leert en ontwikkelt. Dit geldt ook voor haar medewerkers. Zij bieden dan ook veel ruimte om jou als individu te ontwikkelen op persoonlijk - en professioneel vlak door verschillende interne opleidingen. Daarnaast is er de mogelijkheid, nadat jij alle facetten van de klantenservice hebt doorlopen, door te groeien binnen T-Mobile. Werken waar en wanneer je wilt ligt als grondslag voor de Klantenservice. Wanneer jij zelfstandig aan de slag kan gaan, kan jij vanuit huis gaan werken. Hierin voorziet T-Mobile van de benodigde apparatuur en een maandelijkse vergoeding voor het thuiswerken. T-Mobile biedt een salaris van € 10,50,- bruto per uur (afhankelijk van salaris en opleiding). En wanneer jij in de avonden of in het weekend werkt krijg jij een toeslag op jouw salaris! Daarnaast wordt het reizen met openbaar vervoer volledig vergoedt en is er een kilometervergoeding van € 0,19 per kilometer (max. 30 km enkele reis). En laten we vooral de gezellige borrels, teamuitjes en personeelsbijeenkomsten niet vergeten!
Sollicitatieprocedure
Word jij enthousiast van het lezen van deze vacature? Reageer dan snel! Wij zullen van de reacties een selectie maken en indien wij een match zien met jouw profiel zullen wij jou uitnodigen voor een kop koffie bij Careermaker. Vanuit hier zullen wij jou verder inlichten over de procedure. Je kunt solliciteren door te klikken op de solliciteerbutton. Mocht je nog vragen hebben omtrent de vacature neem dan even contact op met mij, Jason Verhoog, via het telefoonnummer 010 444 56 40. Tot snel!
T-Mobile, een van de meest toonaangevende organisaties in mobiele communicatie. Met haar innovatieve en technologische ontwikkelingen maakt zij de toekomst leuker, veiliger en makkelijker voor iedereen. Het bedrijf biedt een omgeving jezelf te ontwikkelen en biedt jou de mogelijkheden te werken waar en wanneer je wilt. Hiermee wordt bedoeld dat jij kunt thuiswerken en zelf jouw rooster kunt inplannen. Het hoofdkantoor van T-Mobile is gevestigd in Den Haag en vanuit die plek zal jij als Klantenservice Medewerker aan de slag gaan.
Functieomschrijving
Televisie, internet, je mobiel.. Je kunt je eigenlijk niet meer inbeelden hoe het is zonder deze primaire levensbehoeftes. Hoe zou jij het vinden om te werken op een plek waar deze technologische toepassingen en innovaties ontstaan?
Eenmaal aangekomen op Den Haag Hollands Spoor wandel jij richting het grote hoofdkantoor van T-Mobile. In de, naar warme broodjes ruikende kantine, scoor jij een lekker ontbijtje en ga je met de lift naar jouw afdeling. T-Mobile Thuis, Speciaal ingericht voor Klantenservice Medewerkers die als aanspreekpunt fungeren voor alle thuisgebruikers. Telefonisch sta jij je de eerste klant te woord. Een vader met een behoorlijk pissige dochter naast zich; het internet doet het niet. Stap voor stap neem jij hen mee door de mogelijke problemen en oplossingen en maak jij vader en dochter weer tevreden met goed werkend internet. Bij de afsluiting van het gesprek merk je op dat zijn dochter vaak over haar bundel heen zit. Jij geeft een goed advies met betrekking tot verhoging van de bundel waardoor dus de maandelijkse kosten gereduceerd worden. Paps is zeer tevreden, dochter kan verder met Gilmore Girls en jij hebt een upsell gescoord. Je volgende telefoontje is van een dame op leeftijd die geen enkel benul heeft hoe ze haar modem moet installeren. Jouw kennis maar ook geduld wordt even op de proef gesteld. Toch weet jij deze dame stap voor stap uit te leggen wat zij moet doen. Na het gesprek merk jij op dat mevrouw bijna jarig is en besluit je haar een persoonlijk kaartje te sturen.
Functie-eisen
T-Mobile zoekt in haar Klantenservice Medewerkers T-Mobile Thuis enthousiaste en zeer servicegerichte collegas. Daarnaast:
- Heb jij affiniteit met techniek of basiskennis van computers en netwerk, sluit jij voor de familie het internet aan of heb je een grote interesse in bijvoorbeeld gadgets!? Dan zoeken wij jou!
- Heb jij een sterk inlevingsvermogen en weet jij je te verplaatsen in de klant?;
- Heb jij een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
- Ben jij 24 - 32 uur inzetbaar waarbij enkele avonden en weekenden geen probleem zijn;
- De huidige werktijden zijn van maandag t/m zaterdag 07:00 uur 22:00 uur en zondag van 09:00 uur tot 18:00 uur. T-Mobile streeft ernaar dat een team zichzelf flexibel kan inroosteren en iedereen kan werken vanuit waar en wanneer hij wilt. Hoe flexibel ben jij?;
- Jij bent beschikbaar voor een flexibele training van 2 weken.
Arbeidsvoorwaarden
T-Mobile is een innovatieve organisatie, die elke dag leert en ontwikkelt. Dit geldt ook voor haar medewerkers. Zij bieden dan ook veel ruimte om jou als individu te ontwikkelen op persoonlijk - en professioneel vlak door verschillende interne opleidingen. Daarnaast is er de mogelijkheid, nadat jij alle facetten van de klantenservice hebt doorlopen, door te groeien binnen T-Mobile. Werken waar en wanneer je wilt ligt als grondslag voor de Klantenservice. Wanneer jij zelfstandig aan de slag kan gaan, kan jij vanuit huis gaan werken. Hierin voorziet T-Mobile van de benodigde apparatuur en een maandelijkse vergoeding voor het thuiswerken. T-Mobile biedt een salaris van € 10,50,- bruto per uur (afhankelijk van salaris en opleiding). En wanneer jij in de avonden of in het weekend werkt krijg jij een toeslag op jouw salaris! Daarnaast wordt het reizen met openbaar vervoer volledig vergoedt en is er een kilometervergoeding van € 0,19 per kilometer (max. 30 km enkele reis). En laten we vooral de gezellige borrels, teamuitjes en personeelsbijeenkomsten niet vergeten!
Sollicitatieprocedure
Word jij enthousiast van het lezen van deze vacature? Reageer dan snel! Wij zullen van de reacties een selectie maken en indien wij een match zien met jouw profiel zullen wij jou uitnodigen voor een kop koffie bij Careermaker. Vanuit hier zullen wij jou verder inlichten over de procedure. Je kunt solliciteren door te klikken op de solliciteerbutton. Mocht je nog vragen hebben omtrent de vacature neem dan even contact op met mij, Jason Verhoog, via het telefoonnummer 010 444 56 40. Tot snel!